Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

pengikut

now so sad story


hi . lame gile tak update story dlam blog aku nie .
urm rase-rase da 2minggu kot huiishh:131:
dalam 2minggu mcm-mcm jadi kat aku :face74:
ade yg aku rase die sgt happy :face40:
but ade jugak yang bapak gile sedih bagi aku :face59:
oke now nak story but my couple
story yg sedih sangat-sangat





:79:now my status single *ohh no !!
myb da tak de jodoh kot so 14/7/2011 kiteorg da break .
pukul 5.26 p.m
dlm im kat facebook .
mu bie lepas kan aku mcm tu je kan
tpi kite pnye relationship ta berubah pon
sumpah aku nangis nak mati .
aku ta sangke bnde nie akan jadi . coz sblom nie kite ta gado pon , rancang nak
pky bju raye same-same lg :6:


:79:bie lepas smue nie jadi beby serabot sangat-sangat .
dalam hati sedih tuhan je yg thu
myb ad hikmah sbalik smue nie .
beby tak nak org lain , beby nak bie je :face21:
tolong la dtg blik lam hidup beby .
BUT aku tak nak kau thu yg aku nak slalu dgn kau .
aku nak duduk dkt dgn kau .
sorry la bie aku tahu aku ego , penting kan diri sndry .buat bnde tak bgthu bie .tpi aku buat tu ad sebab la

:79:aku tak nak kau thu , tiap-tiap mlm aku nangis ingat kan kenangan aku dgn kau .
slalu aku fikir psal kau .
nak-nak lg pendraf aku da hilang .
aku ta thu na cari kat mne lg .
dalam tu bnyak sgt kenangan kite bie :face65:
urm , sokey la bnde nie aku ta kan lupe sampai bile-bile




:79:akhir skali aku nak ckp yg aku tak kan pernah maaf kan kau la perempuan sbb da rosak kan hubungan aku nak dkat 1tahun nie .
kau thu aku syang ammarul ilyeas kan .
tpi kau saje je nak blas dendam kat aku kan .
oit kalu kau pnye hubungan da hancur jgn na buat hubungan org pulak
aku tak kisah kau sape dgn aku .
sbb kau da musnah kan hubungan aku .
HAHAHA se lagi sblom aku lupe kau jgan nak tunjuk baik sgt la nak jdi penyelamat cinta konon nye . nak buruk-buruk kan aku pulak . femily aku sayang kau ammarul ilyeas
kau thu ke ape yg jadi antare ak dgn F*R*A*S haa kau pon tak ckp dgn aku ni nak buat-buat thu la . bodoh smbong name nye tu .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan