Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

pengikut

na thu kenape sy bnci awk

damn (!)
knpe sy makin hari makin bnci kat awk (?)
sbnar nye hati sy je bnci awk tpi perasaan sy still sygs awk (.)
tpi tu dlu la (.)
skrg nie perasaan ke hati ke due-2 da jadi bnci .
benci sgt-2
dgn peragai awk (.) tiap-2 mlm ckp bnde yg same .
mcm tade bnde lain (.)
pdhal sy da ckp yg sy ta suke bincang bnde yg da lepas (.)
tpi kau buat ta reti (.)
buat mcm kite baru semingu kenal (.)
hurmm ingat balik la kite da 3tahun knl (.)
dlm 3thun tu (.)
mcm-2 jadi (.)
2thun sblum tu kite kwan baik , sumpah baik sgt-2
mcm adik beradik (.)
sampai la satu hari yg kau ckp kau suke aku (.)
then aku pon baru lpas break (.)
aku terime kau (.)
pade mule aku tkt sgt nk terime kau (.)
sbb takut kite akan jadi musuh (.)
tgok ape yg jadi skrg (.)
aku da bnci kau (.)
kesian kan (!!)
hilang kawan mcm kau (!!)
hilang bf mcm kau (.)
kuat memakse (.)
ssshiiitt (^^)
peragai paling aku ta suke (.)
tpi kau buat jgak kan
HAHA
sbb tu la aku mls nk ckp bnyak-2
11bulan couple (,) then break then couple then break then couple (.)
mcm game kan . kalu kalah start semule (.)
urm da la bnde tu da lpas aku mls da nk fikir (.)
now ak da ta ley terime kau . cukup kite kawan (.)
kalu kau ta nak kawan aku ta kisah la (.)
urm . k.baii (!!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan